Laman Palsu Islam Yang Memualkan..!!

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

 Gambar rasmi laman tersebut

Laman ini baru sahaja saya lawati setelah mendapat makluman dari seorang teman. Aneh juga bila melihat alamat webnya yang islami tetapi kandungan tulisannya cukup menjijikkan, bahkan menghina islam. Laknat Allah ke atas manusia macam ni.

Bukan sedikit wujudnya laman-laman yang kononnya mempamerkan wajah islam, tetapi sebenarnya menyesatkan. Tidak dinafikan laman-laman islami yang berbentuk dakwah kini tumbuh seperti cendawan, tetapi dalam masa yang sama, musuh-musuh Islam yang keji terus menyebarkan propaganda mereka melalui medium yang sama.

Anda boleh melihat laman tersebut di http://beritamuslim.wordpress.com/  . Laman ini bukan sekadar menyebarkan kefahaman sesat terhadap Islam, bahkan menghina Rasulullah s.a.w dan ajaran Baginda yang mulia. Semoga laknat Allah menimpa ke atasnya.

Justeru, kita perlu perangi dakyah dan propaganda musuh Islam dengan pelbagai cara antaranya melalui medium penulisan dakwah kita, di mana-mana dan dengan apa jua cara. Supaya orang yang tidak memahami Islam akan tahu,orang yang tidak mengenali Islam akan mengenali, orang yang salah memahami Islam akan tersedar...

Melakar Cinta Firdausi,InniAkhafullah
0 Responses

.::KENALI PIMPINAN PMRAM SESI 2010::.

.::Video Lagu Rasmi PMRAM::.

Related Posts with Thumbnails

Followers

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.::Zon Chat::.

.::Ahlan Wasahlan::.


MELAKAR CINTA FIRDAUSI