Video Pengisytiharan New World Order ( NWO )

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

Dari meja KONSPIRASI : Video ini berkenaan pengisytiharan New World Order (NWO ) - Pemerintahan Dunia Baru. Ini adalah rancangan dajal al-masih untuk membuat manusia melupakan akhirat dan mengutamakan duniawi.

Pelan ini telah dirancang beratus tahun oleh The False Messiah sejak penubuhan Illuminati. Tetapi telah diistiharkan secara rasmi oleh ayah kepada Presiden G.W Bush iaitu H.W Bush pada 9/11/1991. Genap 10 tahun selepas pengistiharan itu, pada 9/11/2001berlaku peristiwa menggegarkan seantero dunia, WTC diserang oleh pengganas Islam kononnya walhal itu adalah kerja mereka sendiri.



Konsep NWO pula mengikut teori konspirasi mula diperkenalkan pada 1782 pada cop mohor kerajaan Amerika iaitu The Great Seal of the United States.
The Great Seal yg mempunyai gambar piramid itu juga mempunyai suatu perkataan latin yg ditulis sebagai Novus Ordo Seclorum atau New World Order.


Pada tahun 1935, kedua-dua cop mohor di atas telah dicetak di bahagian belakang wang kertas 1 dollar Amerika… Kemudian pada 11 September 1991, Presiden George H.W. Bush telah mengumumkan perlaksanaan New World Order di persidangan kongres.
Ringkasnya, NWO adalah perlembagaan tersembunyi bagi pentadbiran One World Government.

Melakar Cinta Firdausi,InniAkhafullah
0 Responses

.::KENALI PIMPINAN PMRAM SESI 2010::.

.::Video Lagu Rasmi PMRAM::.

Related Posts with Thumbnails

Followers

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.::Zon Chat::.

.::Ahlan Wasahlan::.


MELAKAR CINTA FIRDAUSI