Doa buat Antum yang sudah selamat disatukan..

 Bismillah ar-Rahman ar-Rahim..

Gambar Hiasan

Tidak terlewat untuk saya ucapkan " Barakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fil khair " kepada ayah saudara saya yang telah selamat diijab qabulkan dengan pasangannya semalam ( selepas solat Jumaat ) di rumah pengantin perempuan di Jerantut. Semoga Allah memelihara dan mengurniakan rahmah dan mawaddah kepada kalian. Makin besar lah keluarga kita ya..Alhamdulillah..

Tidak dilupakan juga buat teman-teman seperjuangan saya yang juga telah selamat mendirikan rumah tangga, Umie,Aisyah, Kak Akma,kak Sayidah dan ramai lagi,samaada berlangsung di tanah air atau di Ardil Kinanah, kudoakan semoga ikatan yang telah kalian bina di atas jalan dakwah ini akan kekal dan dilimpahi keberkatan sehingga ke syurga.

Mudah-mudahan generasi yang bakal lahir nanti dibentuk dan dicetak sebagai pejuang-pejuang yang meneruskan perjuangan dalam mendaulatkan agama Islam.. Aminn.. Mabruk.. Doakan ana juga..

Q.I said : Syafakillah buat adik-beradik HEWI yang ramai sakit.  Semoga musibah ini menjadi kaffarah buat kalian. Cepat sembuh untuk meneruskan perjuangan kita.. :)

Melakar Cinta Firdausi,InniAkhafullah
1 Response
  1. kura-kura kembarnya labi-labi,
    empunya diri bila lagi??..hehehe


.::KENALI PIMPINAN PMRAM SESI 2010::.

.::Video Lagu Rasmi PMRAM::.

Related Posts with Thumbnails

Followers

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.::Zon Chat::.

.::Ahlan Wasahlan::.


MELAKAR CINTA FIRDAUSI