Selesai Tahriri,Esok masuk Kantor...


Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

Alhamdulillah,baru semalam imtihan tahriri faslu thani berakhir..Hanya tinggal syafawi lagi..Tidak bermakna boleh merdeka sepenuhnya lagi.. :) Iskandariah memang selalu akan syafawi lambat berbanding Kaherah..Mansurah lagi hebat tahun ni..Rata-rata pelajar sudah hampir habis imtihan,tapi mereka di Mansurah masih tak dapat duduk diam dan tenang sebab Luhgah Injliziyyah diadakan semula 13 Julai ni..Apapun,mudah-mudahan kita semua memperoleh kejayaan dalam imtihan kali ini..Aminn..

Esok pula,InsyaAllah akan terbang ke Cairo..Masuk kantor..Taklifan menanti saya.... Dalam kesibukan menghadapi imtihan,amanah tidak boleh diabaikan.. Nusrah Allah saya harapkan,mudah-mudahan segala-galanya berjalan baik.Sudah tentu tamat imtihan saya dan sahabat perjuangan terus syaghal dengan tugas-tugas Islam..

Tahun ni pula,merupakan tahun terakhir..Jika diizinkan Allah,saya dan sahabat perjuangan akan menamatkan pengajian dan akan pulang..Agak cemburu saya mendengar teman-teman yang sudah sibuk menempah tiket balik ke tanah air dan ke sana-sini membeli hagah untuk yang tersayang..Al-Maklumlah,dah 3 tahun di sini.

Walau apapun,saya masih punya perancangan dan taklifan yang perlu diselesaikan di sini..Terima kepada mak abah atas doa yang tak pernah putus-putus.Itulah antara sumber utama kejayaan anakmu di sini..

--> Q.I said: Apa khabar tanah airku.............??

Melakar Cinta Firdausi,InniAkhafullah
0 Responses

.::KENALI PIMPINAN PMRAM SESI 2010::.

.::Video Lagu Rasmi PMRAM::.

Related Posts with Thumbnails

Followers

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.::Zon Chat::.

.::Ahlan Wasahlan::.


MELAKAR CINTA FIRDAUSI