Promote Blog sendiri..???

 Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

Hari ini saya meluangkan masa untuk posting lagi.Baru saja lepas menyiapkan paperwork saya yang terkini.I have waiting for my big job soon.Plan something new to me and especially for my department.. Erm..Nak cerita story semalam,after i have done posting new article.Macam biasa saya akan send ke list YM saya.Tiba-tiba dengan serentak ada dua orang teman dr YM menegur sambil berjenaka yang saya promot blog sendiri.Heeeeee.. Am I really..?? diorang memang suka kenakan saya..Senyum saya lepas membacanya.Saja nak kongsi,saya balas begitu.

But,what the point is,if anyone ask me later or not,I will answer them that : YES..!! I would like to promote it..  :) hii... Why not..?? Apa yang utama,ia bukan sebab kepentingan peribadi.Ada sesuatu yang saya cuba sampaikan.Macam tu jugak teman-teman saya yang lain yang terjun sama dalam lapangan dakwah ini.Kalau puak kuffar mencanang dan mempromosikan perkara-perkara yang batil secara sangat berleluasa.Wajib bagi kita mempromosi pula sesuatu yang di anjurkan syariat.SECARA BESAR-BESARAN,of course..!!

Perkara-perkara baik,sangat patut kita tonjolkan dalam apa cara sekalipun.. Yang penting jugak,niatnya kerana apa..?? Tanyalah hati sendiri..Pasti hati kita tidak akan menipu..Sebarkan ISLAM seluas-luasnya....Promot..promot....promot...!! Jangan maraa ye... (^_~)Y

Q.I said ; Temui kami di slot pengucapan awam di Madrasah Saidatina 'Aisyah 6 Sept,jam 12.30-2.30 a.m nanti ye.. (Promot lagi ke..??) 


Melakar Cinta Firdausi,InniAkhafullah
0 Responses

.::KENALI PIMPINAN PMRAM SESI 2010::.

.::Video Lagu Rasmi PMRAM::.

Related Posts with Thumbnails

Followers

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.:: ARMA ADALAH HAK KITA..!! ::.

.::Zon Chat::.

.::Ahlan Wasahlan::.


MELAKAR CINTA FIRDAUSI